mandag 26. desember 2011

Julefred og julegaver.

Tiden går fort. Nå er det allerede 2.juledag. I går reiste pappa og hans samboer. Det er flere i familien han besøker når han er her i Norge. Hyggelig at de ville ta den lange turen hit. Stolt av pappan min som legger ut på langtur i en alder av snart 82 år.

Barnebarna var veldig spente på årets julegaver. Det var svigersønnen som tok bilder julaften. Han har lovet å legge de på en minnepenn til meg. Vi var 4 generasjoner på begge sider denne julen.

Det ble jo mest julegaver til barnebarna og slik skal det jo også være. Fra mannen i huset fikk jeg nytt kamera. Det jeg har brukt tar veldig dårlig bilder inne når det er mørkt. Har knipsa litt disse to dagene. Mye nytt å sette seg inn i.

De flotte lyktene med decopage har barnebarna laget. Slike ting setter jeg pris på. De små telysestakene er også fra barnebarna.

Puta som jeg ga bort i julegave var til sønnens forlovede. Den falt i smak.




Det blåste veldig her i bygda i går kveld. Flere trær blåste over veien. Krakken jeg har stående ved inngangsdøra ble ryddet vekk, men nå er den på plass igjen. Tok noen bilder med det nye kameraet da den var satt på plass igjen.



Ønsker alle en fin og trivelig romjul.

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar