lørdag 22. desember 2012

Snart jul......

Det har ikke skjedd så mye på bloggen de siste månedene.....jeg har ikke fått lastet opp bilder blant annet og tenkte at i dag skal jeg ordne det...... I dag funket det uten at jeg måtte gjøre noe....vet ikke hva som har skjedd, men det er jo egentlig uvesentlig..... Pynta litt til jul.....


Kos og ta fram duken fra sist jul.......En duk jeg er veldig fornøyd med.......

Selv om det ikke har vært noe blogging på over 2 mnd så har jeg jo sydd litt da.....


Denne skal gis bort til jul.....sammen med litt annet til Caroline.....Tror hun blir fornøyd.....

Har sydd flere løpere som er solgt til kollegaer på skolene der jeg jobber......


og i lilla


Denne har jeg sydd 3 stykker av.....

 
Noen grytekluter har det også blitt... 4 par røde og et par med lilla....de lilla er solgt og jeg glemte å ta bilde......noen er julegaver og et par er til meg selv....

 

Har sydd noen lilla stjerneduker som jeg også har glemt å ta bilde av.....men har sydd en rød som jeg har solgt.

 
 

Quiltefryd i Tønsberg har åpnet nettbutikk.  Det ligger en link på siden min. Klikker du på den kommer du rett i butikken.....


Ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år......

Julehilsen fra Mona.





5 kommentarer:

  1. Nydelig duk og flotte ting du har sydd!
    En riktig god jul og et godt nytt år til deg også! :)
    Juleklem Lisa

    SvarSlett
  2. It is nice to see your lovely work again :-)
    Have a wonderful Christmas !
    xx

    SvarSlett
  3. Den duken som Du lagt på bordet ser ut att vara väldigt fint kviltad av Dig. Necessären är så söt i det härliga tyget. Allt som Du visar att Du sytt är mycket snyggt, tycker jag. De dukarna, en lila och en röd med hjärtan, är så fina och så olika fast Du använt samma mönster. Det är så kul att se!

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Så flott søm :) Spesielt løperene likte jeg veldig godt :D

    Ønsker deg og dine en flott julefeiring :)

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en fredfull og god julefeiring;)
    Nyter jul og bare kos.
    Vi feiret julaften på lørdagen med elstesønnen hjemmom på en kjempekort juleferie. Fra fredag til i går. Men så endte det med kanselert helikoptertrafikk i Bergen i går og i dag så han kom hjem igjen til trøndelag i går kveld;) Og mamman er håpend glad. Yngstemann gikk av nattevakt i dag tidlig. Så nå er vi samlet og det er bare så GODT;)

    God Jul.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett