fredag 4. april 2014

INSPIRASJON

Det er utrolig mye flott å se/finne på internett. Jeg er på Instagram og ser mye flott quilting. Det blir jeg inspirert av. Har sett et lite teppe/veggbilde med hjerte på......måtte selvfølgelig prøve.


Jeg har sett det i flere fargekombinasjoner. Jeg valgte lilla fordi jeg syntes jeg hadde et godt utvalg av lilla stoffer til hjertet.......

Når teppet var ferdig fikk det seg en tur i vaskemaskinen.........
 

og en tur i trommelen........


Ikke så lett å se på bildene, men teppet fikk akkurat den myke og skrukkete utseende som jeg var på jakt etter......

Sydd et par grytekluter og noen dekkebrikker i vårlige farger...... mangler bare håndsømmen.


Om 1 uke reiser vi på ferie til Los Angeles. Det skal bli flott med en ferie nå..... Jeg sliter litt med den store tidsforskjellen og har derfor funnet fram en UFO som skal få lov til å bli med på ferie...... Utrolig hvor mye rart man har liggende......


Har jo startet, men det var vel noe annet som fristet mer den gangen også.....


Sekskantene er 2 inch så det burde være en mulighet for å få dette sammen i løpet av våre. Tror det er 180 sekskantet til sammen........


Ønsker alle en fantastisk helt.

Mona

 




8 kommentarer:

  1. Så mykje flott du syr, og så fin struktur i teppet :)

    SvarSlett
  2. Jag är så glad över att få all den inspiration du delger i dag i dina underbara bilder!!Bambikram

    SvarSlett
  3. Lekkert hjertebilde. Hørtes råskummelt ut å putte det i tørketrommelen, men skjønner det var en" del av gamet".

    SvarSlett
  4. Jag blev mycket förtjust i Din kvilt med det lila hjärtat på!

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Koselig hjertebilde du har laget - likte "looken" etter at den var i trommelen :-)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett