lørdag 18. oktober 2014

Gaver

Sydde før ferien noen gaver til kollegaer som skulle slutte. En bestilling hadde jeg også som ble ferdig.
 

Denne er sydd etter inspirasjon fra et gammelt Quiltemagasin og mønsteret er av Lise Bergene.


En kollega som skulle slutte har leilighet på Kreta. Sydde en løper etter Sherry-mønsteret til Trine Bakke på Lappe Makeriet. Stoffene jeg brukte var kjøpt på nevnte sted og pakken hadde fått navnet Middelhavet.



Både brikke og løper falt i smak.

Vi har 2 renholdere på skolen jeg jobber. Den ene skulle gå av med pensjon og den andre skulle over på en annen skole. Syntes de også fortjente en oppmerksomhet.


En kollega hadde spurt om jeg kunne sy en løper i lilla, lys lilla nyanser.  Det tok litt tid, men resultatet ble bra og mottakeren ble også fornøyd.


Jeg bruker en liten sydd veske til tlf, lommebok, briller, nøkler og etc..... Nå var den utslitt og en ny er sydd.....


Jeg har sydd ferdig noen UFOer i sommer......kommer tilbake til de senere...

Ha en fin helg.

Lappehilsen fra Mona








9 kommentarer:

  1. You have been busy :-) What lovely presents!
    xx

    SvarSlett
  2. Her har det jammen vært storproduksjon! Mye fint!

    SvarSlett
  3. Hei Mona !Åååå,så mye nydelig du syr .Fant deg på instagram også :) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Så fine løpere du har sydd, jeg ble inspirert nå.
    Ha ei fin og kreativ uke:))
    Elisabeth

    SvarSlett
  5. For et fantastisk stor produksjon! Masse flotte arbeider. Det er så koselig å se, og det skaper masse inspirasjon :)
    Tusen takk!
    Jeg la meg til som følger

    SvarSlett
  6. Vilka otroligt fina saker du gjort1

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett