lørdag 1. mars 2014

50 års gave........

Sydd en kosequilt til ei jeg setter stor pris på. Hun var 50 år nå i februar. Hun liker veldig godt blått så jeg satte i gang.


Sydd 16 patch. Jeg er ikke "blå" så alle stoffene er kjøpt til dette prosjektet. Noen har jeg også fått av Kari Anne. Tusen takk til deg.



Skulle i utgangspunktet quilte det selv, men jeg valgte å sende det av gårde.   Heidi Karppinen  fra Tønsberg har quiltet det for meg og jeg ble veldig fornøyd.



Synes teppet ble flott................. og mottakeren ble kjempefornøyd.



Ønsker alle en flott helg!

Quiltehilsen fra Mona.



5 kommentarer:

  1. Det är "något visst" med rutiga lapptäcken, tycker jag!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Det var jammen en flott 50-årsgave. Lekkert ble det også :)

    SvarSlett
  3. Vilken fin 50års present du gett bort. Jag har sytt täcke av 16rutor i rött, beige och vitt. Gillar!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett