fredag 16. juli 2010

Jeg fant benken til slutt.......... og hyggelig besøk av familien.....

I dag var mannen i huset og barnabarna i Larvik og hentet min nye parkbenk. Den er laget på Ifokus i Larvik. Jeg er kjempefornøyd.


Benjamin ønsket seg en pung han også. Hadde noen liggende, men det var ikke noen han hadde lyst på. Han fant dette stoffet i skapet og da kunne ikke mommo si nei.

Vi har hatt hyggelig besøk i dag. Min svigerinne og hennes familie bor i Østfold så det er desverre alt for skjelden at vi treffes. Store og små syntes det var gøy å klippe plenen........


mens andre syntes sandkassa var mere spennende.


Denne marihøna fant jeg i en blomsterbutikk på kjøpesenteret Nordbyen i Larvik.




Rosene blomstrer veldig nå. Nydelig farge.



Denne rosen kjøpte jeg på Hvarnesfestivalen. Den var svak rosa, men har nå gått mere over til grønt. Hvorfor vet jeg ikke. Men den er jo fin den også.




Ønsker alle en god helg.
Mona




4 kommentarer:

  1. Flotte sommerbilder å glede seg over. Her i nord har vi hatt kun to soldager i juli, den ene var i går. En sånn benk som du har anskaffet, har også jeg. Min er eldgammel - må være mye over femti år - jeg har bilder av meg selv som lita jente på den benken - og den har tilhørt min mormor. Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  2. For noen herlige sommerbilder :o)
    Nydelige roser, og den parkbenken din er bare helt RÅ, min HA-hjerne skriker (igjen) hihi.
    Kos deg masser!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  3. Så flott benk du har fått i hagen, virkelig fin, med nostalgisk stil. :) Ser dere koser dere i hagen, finvær har dere også. :)

    SvarSlett