søndag 8. mai 2011

Lukkekanten er på og en award.

Det tok sin tid før lukkekanten kom på. Jeg hadde tre alternativer. Hadde jo selvfølgelig en favoritt, men den ble helt feil da den kom på.


Den jeg valgte til slutt passet jo perfekt.




Det har blitt lite tid til søm i det siste. Mannen i huset holder på med utesysler og jeg følger spent med.


Tror det blir bra til slutt når det kommer mer grus på og plenen blir sådd og vokser til. Håper også å få gjerde i løpet av sommeren. Vi skal også bygge ny garasje så vi får se om tiden strekker til.

Jeg har også fått en award fra Randi med bloggen http://www.berteline.blogspot.com/ Tusen takk Randi!
Jeg har svart på disse spøsmålene en gang før og viser til innlegg som er postet 18 april.


Ønsker alle en flott søndag!

Mona






5 kommentarer:

  1. Då valde vi blommig lukkekant båda.Jätteläckert val,tycker jag:-))
    Har du fått dina muggar?
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  2. Så otroligt vacker den är och så bra gjorda sömmar du gör!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Kjempelekker! Kanten ble prikken over i'en! Min erfaring er at det blir som regel best med den som er mørkest.
    Så mye fint å se her, ikke minst stilig hagearbeid. Det er alltid inspirerende! :)
    Jeg kommer gjerne tilbake og følger deg!

    Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar i bloggen min!
    Du er veldig velkommen tilbake!

    SvarSlett
  4. Søte farger du har valgt til duken din. Og hagen seg også ut til å bli bra......

    SvarSlett