torsdag 4. august 2011

Litt håndsøm igjen.......

Jeg har surfet litt rundt på nettet denne uka. Fant en ny blogg som jeg ikke hadde sett før. Hun lager nydelige ting. Flere av arbeidene hennes har også  blitt til mønster. http://www.creativityamongstchaos.blogspot.com/

Måtte jo derfor prøve litt.......


Trenger mye øvelse i needleturn......


Må fram med strykejernet også ser jeg.



Men gøy var det. Mange av mønstrene er å finne på http://www.quilte-etc.com/

Trykket på bay knappen jeg. Ikke noe mere å si om det.

Ønsker alle en flott helg. I morgen er det allerede fredag. Skjønner ikke hvor tiden blir av jeg.

Lappehilsen fra Mona.


6 kommentarer:

  1. Beautiful blocks. I love the stitchery on the applique' pieces.

    SvarSlett
  2. Hei Mona.
    Flott å se at du begynner å få dreisen på needle-turn. Jeg har også sett på dette mønsteret, men må ta noen valg fordi tiden ikke strekker til alltid.
    Ønsker deg lykke til, dette blir bra :-)

    SvarSlett
  3. Guri malla så lekkert! Har vært innom bloggen hennes flere ganger tidligere. Virkelig søte mønster, sikkert artig å sy ;o)

    SvarSlett
  4. It is a lot of work, but so sweet :-)

    SvarSlett
  5. Vilket tålamod du har och så fint det blir! Har sett hennes blogg jag också och det finns mycket fint där som man blir inspirerad av. Lycka till med ditt arbete.
    Kram
    eva

    SvarSlett
  6. Så lekkert dette blir!! Takk for tipset om bloggen! Jeg la meg til som følger hos henne med en gang. :o)

    SvarSlett