tirsdag 20. september 2011

Nå er det en UFO mindre i skapet......

Kan ikke skjønne hvorfor ting tar så lang tid noen ganger. Blokkene på denne løperen var sydd sammen, men alikevel har den blitt liggende. Manglet jo bare ramma før jeg kunne starte quiltinga.



Kit til denne kjøpte jeg på Lappemakeriet.
Rammestoffet er bare helt nydelig synes jeg. I utganspunktet skulle det være en duk på 3 x 3 blokker, men jeg valgte å lage en løper av stoffpakka.

Egentlig ikke mine farger, men er fornøyd. Har et stort spisebord så der tror jeg den passer bra.

Rugquilten min er også sammensydd. ÅÅÅÅÅ den ble stor.


150 x 225. Det betyr også mange sømmer som skal klippes. Har startet i det ene hjørner, men tror det kommer til å ta litt tid før alle er ferdig klipt.



Hexagonquilten min er også klar for quilting. Må bare finne ut hvilket mønster jeg skal ha før jeg sender det fra meg. Eller jeg lar den som skal quilte det ta valget. Tror nok den personen ser mer hva som passer.

Da er alt fryd og gammen. Hva skal jeg sy nå da tro. Finne en UFO eller starte på noe nytt. Ja det får tiden vise.

Ønsker alle en super uke.

Lappehilsen fra Mona.


12 kommentarer:

  1. Löparen är så vacker och vilka underbara färger och tyger.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  2. Duken ble veldig fin, og fargene er helt supre, synes nå jeg! Klem Siri:-)

    SvarSlett
  3. Løparen var alldeles nydeleg og heilt etter min smak når det gjeld fargar ;))

    SvarSlett
  4. Nydelig løper. Lykke til med rag-quilten

    Astrid

    SvarSlett
  5. Åååå, den løperen var helt nydelig! :o)

    SvarSlett
  6. Skal si du er driftig for tiden. Sååå mange store prosjekt. Og løperen din er bare helt nydelig. Vær glad du er ferdig med den og kan legge den på et bord.

    SvarSlett
  7. Utrolig vakker duk du har laget. Godt jobba, Mona:-D

    SvarSlett
  8. Lekker løper i herlige farger.
    Tepper blir også flott - har selv laget 3 rag quilts tepper og de er bare så deilige :-)
    Gleder meg til å se det bli ferdig.
    Ønsker deg lykke til med klippingen og ha en fin dag.

    SvarSlett
  9. Flinke, flinke du!!! Hva du får til!!! Og takk kommentaren inne hos meg - det funket!! :-)
    Det var også veldig hyggelig å starte dagen med god, liten prat med deg! Nyt kvelden! Snart er det helg... :-)
    Klem til deg!

    SvarSlett
  10. Kjempeflott løper! Godt at den ble ferdig. :)
    Blir spennende og se det store arbeidet ferdig!

    SvarSlett