mandag 28. november 2011

Adventstid.......

Lite har skjedd på syfronten siden sist. Har ikke vært i form i høst og hatt overskudd til sysyler eller andre for den del. Er henvist til revmatolog og har fått time 6. mars neste år. Frustrende å vente så lenge.........

Har fått pyntet litt til advent. Glemte å kjøpe nye lys, men det går greit med de jeg har fra i fjor.


Englekoret er klart til å synge julen inn.

Jeg har i år oppgaven å kjøpe julkalendergaver til barnebarna. Jeg kjøpte et lyshus i høst og Caroline på 7 år ønsket seg også et slikt. I dag fikk jeg ordnet det etter jobb. Måtte jo ha et til Benjamin også. Pluss at det ble et hvitt litt større til meg. Har pyntet kjøpmannsdisken på kjøkkenet. Gleder meg til jeg kan tenne lys i kveld å se hvordan det ser ut.





Når ikke overskuddet er helt på topp så får jeg starte litt tidliger og ta litt etter litt.




Ønsker alle en fin adventstid.

Lappehilsen fra Mona.

1 kommentar:

  1. Så koselig du hadde pyntet på kjøpmannsdisken din! jeg liker veldig godt de små husene, det blir så fint med lys inni.
    Du får ta det med ro og sy når du orker, nå står snart jula for døra.Det er synd det er så lang kø i helse-Norge.
    Ønsker deg god bedring:))

    SvarSlett