mandag 7. november 2011

Giveaway........stitchery og en boks...........

Har sett at telleren har passert 50 000 for en stund siden og dette er innlegg nummer 248 så jeg syntes det var på tide med en giveaway. Regelen er enkel. Kommenterer du dette innlegget får du et lodd. Jeg trekker vinneren i løpet av førstkommende søndag.

Her er premien du kan vinne.




0,5 yard med nydelig stoff, en pakke med tråd og et mønster.



Stoffet er det samme som jeg viste i forrige innlegg bare en annen valør og 4 flotte dukker med broderigarn.

I det forrige innlegget viste jeg starten på en postkortpute. Størrelsen er 40 x 50 cm. Jeg har fortsatt noe stitchery igjen, men jeg blir helt klart ferdig til jul.

Dattern min ønsker seg nye julegardinkapper til kjøkkenet. Jeg blir ikke ferdig i år og det er hun klar over. Mange sting skal sys her før det er klart. Hun har dessuten 2 kjøkkenvinduer.



Mønsteret er hentet fra teppet Winter Wonderland Quilt fra Crab-apple Hill.



Det gjenstår mye søm, men tror det blir flott til slutt.



Sønnen og hans forlovede har overtatt huset etter hennes bestemor og etter opprydding fikk jeg denne flotte boksen. Har kikket på slike på QXL flere garnger. Har jo dilla på bokser så denne passet flott inn i samlinga.


Ønsker alle en en flott uke så "snakkes" vi på søndag etter trekningen.

Lappehilsen fra Mona.


27 kommentarer:

  1. Gratulerer med passerte 50000, og snart 250 innlegg.
    Flott giveaway du har,
    klart eg vil vere med :-)

    Kryssar fingrane!

    SvarSlett
  2. Grattis till över 50000 visningar! Tiden går fort när man har roligt! Och en jättefin giveaway som jag naturligtvis tar möjligheten att vara med på. Du har en hel del stygn kvar innan du kommer i mål på din Winter Wonderland men den kommer att bli sååå fin.
    Kram

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med passering av 50000 og250 innlegg. Eg blir gjerne med på denne. Klem Jofrid

    SvarSlett
  4. Gratulerer med det store tallet. Vil gjerne være med i trekningen din. Lykke til med det nye storprosjektet!

    SvarSlett
  5. Grattis till alla besökare du haft.
    Winter Wonderland har jag själv broderat och vet att det är mycket jobb, men värt varje stygn.Vilken fin idé att sy gardiner, för jag hoppas jag uppfattat rätt.
    Vill självklart vara med och tävla om din fina giveaway.
    Kram Gudrun

    SvarSlett
  6. Nyyydelig stitchery med snømenn :-) Blir spennende å se ferdig resultat - til neste år?? Ønsker selvsagt å være med i giveawayen din :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med så mange besøkende. Fin premie så den vil jeg gjerne være med i trekningen av. ;o)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mykje med utruleg mange besøk:)
    Blir gjerne med på give awayen din:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med over 50 000 besøkende og så mange innlegg!
    Blir gjerne med på trekningen av den flotte premien! :)
    Ha en god kveld!
    Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer jeg også med så mange besøkende. Det var en veldig fin premie du har så den vil jeg gjerne være å kjempe om.
    Ha en riktig fin uke, og lykke til med all stitchingen....

    SvarSlett
  11. Gratulerer med så mange besøk.
    Klart jeg vil være med. Flott premie
    Elisabeth

    SvarSlett
  12. Gratulerer med å passere 50'! Er gjerne med :O)Ønsker deg ei fin veke!
    klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer!
    Eg er gjerne med på lotteri;o)

    Det blir flotte gardiner, vel verdt å vente på!

    Solklem

    SvarSlett
  14. Gratulerer med så mange besøkende:)
    Stitcheriet ditt var kjempefint og det var premien også, så jeg blir helt klart med.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 50.000 visninger. Imponerende.
    Jeg blir helt klart med.

    Astrid

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Jeg kan ikke motstå en sånn skjønn giveaway.
    Og jeg husker min mor kjøpte snop på sånne bokser! Artig!

    SvarSlett
  17. Flott Give away og imponerende tall! Jeg er med.

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 50000....og jeg er gjerne med på denne:-)

    SvarSlett
  19. Hei Mona!
    Gratulerer.
    Så mye flott du holder på med.
    Søt er boksen også,slik en husker jeg fra barndommen.
    ha en fin kveld!Linda:))

    SvarSlett
  20. Så kjempeflott give away - jeg er vild med stitcheri og vil gjerne vinne :O)
    Gratulerer med 50' -- det er mange det !

    SvarSlett
  21. Lækker give-away - den vil jeg bestemt gerne vinde.

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 500000 på telleren, Mona! Fantastisk! Og så flott give away, da!!!
    Varm klem oversendes fra senga her. (ligger i migrene)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med så mange besøk.Vil gjerne være med på GW. God helg.

    SvarSlett
  24. Hei Mona ! Gratulerer med stort beskstall!Deltar gjerne i Give away.

    SvarSlett
  25. Åhhh....jeg vil gjerne delta i trekningen :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer med mange besøk på den koselige bloggen din!

    SvarSlett