mandag 9. januar 2012

Flere hexagon og jeg har kastet ut jula.......

Ble så inspirert av en blogg jeg var innom. Der var det noen nydelig hexagon i blå/beige toner. Jeg har brukt 3 av de nye stoffene jeg kjøpte i Sverige og resten er funnet i stofflageret på syrommet.Fargene mine er da blått/grått og noen med litt blomster på. Vet ikke helt hva det skal bli til enda.......




I dag har jeg ryddet ut jula. Det blir litt tomt når alt det røde blir pakket bort. La "juleduken" min på spisebordet. Greide ikke å legge den bort. På salongbordet la jeg denne som tidligere har ligget på spisebordet.



Den passer flott sammen med lysestaker, hortensia og de hvite soppene. Greide ikke å legge de bort enda, men de røde er pakket vekk.



Ønsker alle en flott og kreativ uke.

Lappehilsen fra Mona.


2 kommentarer:

  1. Det er nydelig med blått, ja. Riktig friskt etter alt det røde i jula, som også er fint. herlig å kunne variere. Duken din ser også kjempefin ut.
    Hilsen fra Hege

    SvarSlett