onsdag 24. april 2013

Besøk på Bærums Verk

Jeg hadde bursdag for noen uker siden. Mannen fortalte at han ikke hadde noen gave, men inviterte meg med til Bærums Verk når det passet meg. På søndag reiste vi avgårde.

Pannekakehuset var første stopp......de har så gode pannekaker. Vi var på Bærums Verk i romjula, men da var Pannekakehuset stengt......

Måtte jo en tur innom Lappe Makeriet også.......Mange godsaker der...... Har leita lenge etter mønster og stoffer til benkeduker/brikker......og der lå en nydelig duk/brikke som Trine hadde sydd......Stoffpakker og mønster fantes også....2 bokser ble innkjøpt og på mandag var jeg i gang.


Nydelige stoffer lå i den lille esken..... 3 slike Trine`s sherryduker  ble sydd på mandag og i går kveld fikk jeg unna lukkekantene. Nå skal jeg sy en litt mindre og en større.....Fant ut underveis at det kansje ble litt lite stoff......Pakke kommer i posten en av dagene med mer stoff......


Restekassa måtte jeg titte i og fant disse søte små....

 
Har vel ikke det helt store behovet for mer stoff, men fristelsen stod i kø.....og jeg lar meg friste.....
 
 
Var også innom noen av de andre butikkene. En sølvring og en kurv ble også med hjem og ikke å forglemmeet besøk hos den lille sjokoladefabrikken.....sjokoladebitene smakte godt. 
 
Nå har jeg tenkt meg en tur på syrommet......en lukkekant skal syes på løperen til dattern.
 
Ønsker dere en kreativ uke.
 
Mona


 



5 kommentarer:

  1. Masse snop som ble med deg hjem. Fine ting du har sydd av noe av det. Gleder meg til å se hva du tryller frem av resten.

    SvarSlett
  2. Neste gang du er i traktene håper jeg du har tid å lyst å komme innom på en kopp kaffe ;)

    SvarSlett
  3. Super og omtenksom bursdagsgave! Gratulerer med vel overstått forresten :)

    SvarSlett
  4. Alltid så mye lekkert fra deg :-)

    SvarSlett
  5. Underbart vackra tyger, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett