torsdag 25. februar 2010

2 awarder og litt shopping......................

Denne awarden har jeg fått av http://www.countryroses.blogspot.com/

og denne har jeg fått av http://sammanfaller.blogspot.com/

Tusen takk til dere begge to.
Jeg skal prøve å skrive 7 ting om meg selv.
* Jeg er nok avhengig av Pepsi Max.
* Har en jobb jeg trives i.
* Kjøper mer stoff enn jeg får brukt.
* Mitt ferieland er USA. (selv om jeg skal en tur til London neste uke)
* Har mange UFO i skapet.
* Glad i mannen min og selvfølgelig resten av familien også.
* Liker vintersport.........på TV.
Skal nominere syv bloggere, men det er ikke så lett. Det er så mange som fortjener en slik. Jeg gir den derfor til dere som titter innom.
Neste uke setter jeg kursen mot London sammen med mann, datter, svigersønn, sønn og hans samboer. I 1999 var vår datter aupair i USA. Hun passet et tvillingpar på 10 år. ( Thomas og Tess) Vi var der i 3 uker på ferie det året hun var der. Vi møtte også familien som vår datter var hos. Hun mistet kontakten med familien, men fant Tess igjen på facebook før jul. I januar får hun greie på at hun er i Oxford i England. Hun reiser tilbake til USA i april. Fant ut at vi kunne ikke la en slik mulighet til å treffe henne igjen gå fra oss. Vi gleder oss til å reise alle sammen. men selvfølgelig gleder datteren vår seg mest.

Var en tur i Larvik i går sammen med svigermor og dattera. Benyttet anledningen til å stikke innom i banken og kjøpte noen pund.
Gavekroken hadde salg på stoffer. Alle stoffene kostet nå 100 kroner pr meter. Kan jo ikke la en slik mulig gå fra meg. Fant også to stoffer som jeg skal bruke som bakgrunn til mine Dresden Plates.



Svigermor er glad i å hekle, så hun trengte litt påfyll av heklegarn. Jeg gikk ut igjen med en pose med dette nydelige garnet. Har sett et flott teppe som jeg tenkte jeg skulle prøve meg på. Det er ikke bestemor eller oldemorsruter. Det er bare enkel hekling fram og tilbake. Fant det ute i bloggverden. Tror jeg skal greie det. Andre mer krevende hekling eller strikking overlater jeg til de som kan det.


Det har blitt lite med søm den siste tiden. Har for det meste vært på farten hit og dit. Har endelig fått solgt leiligheten etter søsteren min og var der på søndag og fikk hentet tingene våre som var der. Var i Holmestrand igjen på mandag og skrev under kontrakten. Var selvfølgelig en tur hos tanta mi også da.
Dagen i dag skal tilbringes her hjemme. Har lyst til å sy, men ser at jeg må gjøre noe husarbeide også. Det er ikke bare bare å ha vinterferie.
Ha en din dag alle sammen.
Mona




2 kommentarer:

  1. Hi! If you are coming to LA, you MUST go to Michael Levine's. It is a fabric store in downtown LA, in the fashion district. Here is the website. www.mlfabric.com

    They have the biggest selection of quilting fabric I've ever seen!

    SvarSlett
  2. Lovely to read a little about yourself Mona.
    I enjoy a nice cold Pepsi Max on a hot day.

    SvarSlett