mandag 1. februar 2010

Løper og andre småsaker..........

Sydde denne løperen i går. Det er en bestilling fra en kollega. Håper hun blir fornøyd.

Quiltefryd i Tønsberg hadde kurs på denne for et par år siden. Jeg hadde ikke mulighet til å delta, men fikk lov til å ta bilde av modellen som hang i butikken.

Har sydd flere slike med røde detaljer og har selv en i grønt og sort.

Jeg var så heldig å vinne på en giveaway hos http://www.sammanfaller.blogspot.com/.
Dette flotte mønsteret og stoff lå i postkassa da jeg kom hjem fra jobb i dag. Tusen takk Annika.


Det har kommet litt snø i helgen og det har blitt betydelig kaldere igjen. Det var -17,4 grader da jeg reiste på jobb i dag. Nå lengter jeg egentlig til det skal bli vår og at epletrærne skal blomstre. Ser ut som det kan bli lenge til etter bildet å bedømme.
I kveld starter vi opp med lappeklubb igjen. Gleder meg til det.........
Ha en fin uke alle sammen.
Mona



4 kommentarer:

  1. Flott blogg og artig med linkene til høyre. Da skjønner jeg hvorfor så mange kommer via din blogg og til min kone quilter.

    Apropo løper. Det ser ut som du har lagt løperen på et gulv, men det er vel en bordløper? Fin i alle fall.

    SvarSlett
  2. Flott løper du har sydd. Jeg har også sett denne i Tønsberg, men har ennå ikke fått sydd den. Selv på vestlandet ser det ut til at vi skal få være inne med vinterkulde en stund til. Ha en fin syuke.

    SvarSlett
  3. Nydelig løper - jeg er så glad i lilla.
    Er veldig lei snøen, men det blir ofte sol når det er så kaldt og det er fint:) (øver meg på å være positiv..)

    SvarSlett
  4. Hei.

    Denne løperen var veldig fin.
    Å masse fin inspirasjon...du er flink.:-))
    Ha ei kreativ uke.

    SvarSlett