torsdag 8. april 2010

Blokk nr. 2 er klar....................

Ser ut til at jeg rekker å sy den siste blokken også før neste blir publisert 12. april. Denne var ihverfall rask å sy. Jeg hadde ingen Jelly Roll så jeg har plukket ut beige og brune stoffer. I denne har jeg også lagt til litt i rosa.

Det brune stoffet med de skjønne blomstene på er et av de jeg kjøpte i LA. Det er også en nydelig grønnfarge i dette stoffet. Kan hende jeg legger til noen stoffer i grønt også. Tiden vil vise.

Nå er jeg snart klar for en nye dag på jobb.

Vi sees.

Mona

PS: Venter på et teppe som jeg har hatt til quilting hos Merete på http://sy.no/. Veldig spent på hvordan det har blitt.

2 kommentarer:

  1. Så flott blokk, lykke til videre :0)
    Det ligger en award til deg på bloggen min.
    Ha en fin dag :0)

    SvarSlett
  2. Så flott dette blir! elsker roser! Tror det har noe med drømmen om snarlig sommer å gjøre! Flotte farger sammen dette! God helg!

    SvarSlett