onsdag 9. september 2009

A Christmas Wish...........

Ser at det er mange rundt i blogglandia som også syr disse flotte blokkene. Nydelige stitcherier Gail Pan deler med oss.

Jeg hadde lyst til å lage min egen vri og skal lage slumreteppe. Skal gi det bort til svigermor til jul.
Her har jeg tegnet et utkast. Hadde tenkt å ha grønne stoff imellom hver blokk. Da jeg var innom syrommet i morres så jeg at det ikke passet i det hele tatt. Har derfor funnet noen røde jeg kan bruke i stedet. Det er ikke bestandig ting blir slik en har tenkt. Tror at jeg da må bytte ut rammestoffet også og ta det grønt. Jeg får se hvordan det blir når jeg kommer så langt.
Nå er det dags for jobb. Ha en fin dag alle sammen.
Mona

6 kommentarer:

  1. Det høres spennende ut - god ide du har skissert! Gleder meg til å se det ferdige resultatet :o)

    SvarSlett
  2. Ja, dette kjem til å bli flott.
    Det var smart å lage det til eit slumreteppe. Blir kjekt å sjå det ferdig, og svigermor blir nok glad.
    Ha ein fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Eg sluttar meg til dei to andre her. Ein veldig god idè. Blir spennande å sjå dette ferdig.

    SvarSlett
  4. Super god idé! Jeg har planer med bitte små flying geese mellem mine blokke og måske endda til denne jul?!

    SvarSlett
  5. God idé med slumreteppe til svigers. Det skal nok bli fint.
    Gøy å se at du tegner litt igjen. Husker når vi drev på som verst med tegningene. Men det er en god måte å jobbe på, og kan være fint å drive med hvis man mister sylysten innimellom.
    Hilsen ¨fruTicosus¨

    SvarSlett
  6. Dette bli fint :-)
    Mønsteret kan jeg sende til deg, hvis du sender meg adressen din.
    grendahl_66@hotmail.com
    Ha ei fin helg.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett