mandag 8. november 2010

Dekkebrikker og adventsløper................

Jeg ble så fornøyd med den nye kjøkkenduken min så jeg fikk lyst til å lage et par dekkebrikker i samme stil.

Toppen til adventsløperen er også klar. Desverre så gikk jeg tom for vatten jeg bruker,så jeg fikk ikke gjort den ferdig på lørdag.



I helga har det vært kuldegrader hver dag. Deilig med fyr i peisen på kjøkkenet.




Hjertet på peishetta kjøpte jeg i fjor høst. Syntes ikke jeg fant noen egnet plass til det inne helt til jeg prøvde det her for noen uker siden. Kjøpte en "sølvfugl" til dekor.



Ønsker alle en flott og kreativ uke.

Mona


10 kommentarer:

  1. Så koselig dette såg ut, med fyr i peisen,kransen såg ut som den hadde funnet sin rette plass. Duken og løperen var utrolig fin, likte spesielt godt fargene på løperen, den blir nok fin til advendt. Ha en fin syuke.

    SvarSlett
  2. Heisann;)
    Hjertet passet jo helt perfekt der! Lekre brikker og løper er flotte. Fine farger.
    Ha en flott uke;)

    SvarSlett
  3. Søte dekkebrikker du har sydd og adventsløperen blir knallfin!
    Ha ei god uke! :o)

    SvarSlett
  4. Hvor er dine dekkebrikker bare søte. Det er første gang jeg har set noen som dekorerte dekkebrikker med dresden plates. Kjempe ide!

    SvarSlett
  5. Kjempefine brikker, og nydelig løper :o)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Hei Mona!
    For en lekker peis på kjøkkenet,så heldig.
    Fint med kransen der...
    Flotte kuvertbrikker til duken.
    Ja,nå kan advent komme hos deg:)
    Send meg en mail med adr,din.
    God mandagskveld!

    SvarSlett
  7. Hjertet passet perfekt på peishyllen. Som vanlig syr du flotte ting med fine fargekombinasjoner.

    SvarSlett
  8. Flotte spisebrikker og stilig med et sett. Lekker adventsløper også - ikke lenge igjen dit....

    SvarSlett
  9. Det var kjempefine spisebrikker. Du er produktiv, lager mye fint! Og fin peis har du også, vi trenger det nå når det er så kaldt.
    Kos deg med sying og peisvarme!

    SvarSlett
  10. Så fint! Håller med dig. Lise Bergenes böcker är så koseliga att ha i boksamlingen. Gillar enkelheten och "bak to basic tanken" hon har.

    SvarSlett