søndag 6. desember 2009

2 søndag i advent og juleshow på lokalet.

Adventstiden går så altfor fort synes jeg. Vi har allerede tent lys nr 2.

Liten aktivitet på syrommet også. Flere av prosjektene jeg trodde jeg skulle rekke før jul må nok vente. Vasking og maling av leiligheten etter søsteren min har tatt veldig mye tid. Heldigvis kommer det en tid etter jul også.

I kveld skal vi på juleshow på lokalet i bygda. Det eldste barnebarnet begynte på skolen i høst. Han skal være med å synge nå i kveld.

Ha en flott adventskveld alle sammen.

Mona

2 kommentarer:

  1. Kos deg på juleshowet i kveld, Mona! Nydelig adventsdekorasjon du har.... Klem til deg

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant, Tiden flyr, sniker meg ut på syrommet av og til. Bare må sy littttt ... Så får vi se hva som blir ferdig. Det har gått i Barnepass og julebakst denne helga. Ha en god adventstid:)

    SvarSlett