søndag 19. april 2009

Nå er jeg imponert

I uka som har gått var jeg en snartur innom Polarquilt sin nettbutikk. Jeg har fått et syoppdrag på babyteppe. Har fått låne noen mønster men har ikke fått bestemt meg. Der fant jeg det..... nå har jeg bestemt meg for hvilket mønster det skal bli. Bilde og stoffvalg kommer senere. Jeg fant også en bok der som jeg har ønsket meg veeeeeldig lenge. Klikker i vei og på fredag kom pakka i posten. Huff og huff..... jeg har bestilt feil bok. At det går ann.... hiver meg over telefonen og forteller hva som har skjedd. Får ordnet opp i det og en ny bok skal bli sendt.

Da posten kom på lørdag kom det ny bok. Det er ikke dårlig. Polarquilt ligger i Bodø og jeg bor i Hvarnes. Helt utrolig da jeg ringte seint på ettermiddagen. Posten vår er vel ikke den som er kjent for å komme for tidlig på dagen nei... Dette er den boken jeg skulle bestille. Lånte den av Kari Anne i fjor sommer og den er bare helt nydelig.

Men ikke nok med at postdama, ja det var en hyggelig postdame i dag, hadde med en pakke hun hadde 2. Det er skrinet som jeg fant på QKL. Mannen i huset stod ved siden av meg da jeg pakket ut. Fortalte at det var et skrin og han ble ikke forundret.....har vel gitt opp tenker jeg. Skrinet er slik jeg håpet det skulle være. Har vært på utkikk etter et rødt skrin med hvite prikker men ikke funnet noe. Når man ikke får tak i det man har lyst på får man finne en erstatning og dette synes jeg var flott.

Nå har våren kommet for godt. Disse har tittet opp de seneste dagene. Så de for første gang i fjor. Stod så fine under en brisk vi har. Nå er brisken borte og jeg må finne en ny plass. Det kommer vel en å drar opp rota etter brisken bare badet er ferdig.

Ha en fin søndag alle sammen. Mona










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar