fredag 17. april 2009

Ut på tur

Vi holder jo på med et bad her i huset. Det er vel ikke så mye vi, jeg bidrar ikke så mye på den fronten enda. Vi kjøpte jo badekar i Asker og det var noen ting mannen i huset lurte på i den forbindelse. Han ville inn å snakke med de og se badekaret som stod i utstillingen. Jeg var da ikke sein om å melde min interesse om å være med. Det var vel ikke så mye på grunn av badekaret. Heller det at vi kom til å kjøre forbi Stoff og Stil. Så i går etter jobb dro vi avgårde. Kjøre forbi.... nei.... det måtte jo bli en stopp. Her er det jeg rasket til meg i farta. 2 meter med nydelig lin og litt tråd. Men det var ikke nok med det. Se på neste bilde.......Glidelåser i fleng. Jeg har vel kjøpt så jeg har til jeg går i graven tenker jeg. Går jeg tom nå så vet ikke jeg.Tenker ikke så mye på antallet, men heller på hvor mye jeg har spart. På Singer i Larvik koster en lås 43 kroner. Det er jo helt uhørt. Trenger nok ikke å kjøpe flere der tror jeg.
Her er den siste mappa jeg har sydd. Den øverste er den jeg sydde med en gang etter kurset hos Lise Bergene. Ble ikke fornøyd med den. Kommer til å bruke den som pennal. Kjekt når en flyr fra rom til rom på jobben og en leiter etter noe å skrive med. Der tror jeg det må våre noen som spiser blyantene. Det er ihvertfall bestandig tomt når jeg trenger en.


Den siste skal jeg bruke til å ha kamera og USB kabelen i. Etter at jeg har begynt å blogge er dette stadig i bruk. Nå vil jeg samle det på en plass.

Det siste bildet er av en boks som dukket opp i postkassa for noen uker siden. Er jo så glad i gamle bokser og nå venter jeg på en til. Det er et rosa/rødt/hvitt matskrin. Skal vel ikke ha så mye mat i det tror jeg, blir vel noe sytøy. Er veldig spent på om det er like fint som på bildet. Men tilslaget fikk jeg ihvertfall.



Fredagshilsen fra Mona




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar