lørdag 5. juni 2010

Etterlysning og Give Away hos Flittigehender.........

Jeg er på utkikk etter en slik benk. Jeg så en slik i et hagesenter for 2 år siden, men nå når jeg skal kjøpe en finner jeg ingen. Denne er laget av en fra Gøvikdistriktet mener jeg å huske. Han averterte på Finn i fjor sommer, men har desverre ikke sett noen annonser fra han i år. Hvis du vet om noen som selger slike flotte benker og gir meg et vink vil jeg bli kjempeglad.


Det er give away hos http://www.grethesflittigehender.blogspot.com/ Trekning 7. juni.




Lørdagshilsen fra Mona

1 kommentar:

  1. Vi har en benk ala den på bildet, den kjøpte vi på Skeidar for et par år siden... :) Solid og flott benk til en okei pris...

    Så mye flott du lager, storimponert her jeg sitter!


    Dorthea! :)

    SvarSlett