søndag 17. mai 2009

17 mai i Kvelde og Hvarnes.................


Her har jeg lånt et bilde fra ØP. Det er fra toget i Kvelde. Etter en lang marsjrute, ca 1 time, ankom vi skoleplassen. Kvelde vel delte ut Kveldeprisen. Den var det vi som fikk i år. Hyggelig omtale og en sjekk på 10 000,-. På onsdag fikk vi en pris fra Kvelde sanitetsforening. Den var på 5000,- Vi er jo skikkelig i medvind for tiden.

Alle i korpset fikk en nydelig rose fra 17 maikomiteen.


Da toget i Kvelde var ferdig satte vi nesa mot nord og reiste til Hvarnes. Her nærmer vi oss storstua i bygda mi, Bjerkely.Bildet er igjen lånt fra ØP. Etter toget var det underholdning og leker for barna. Jeg fant et av barnebarna mine på hodet oppe i et spann med premier og det var denne fine sprettballen han hadde leita etter.

Etter mye kos med famielien, reiste vi hjem. Kjenner det gått i beina etter marsjeringa i dag. TIdlig oppe var jeg også så det ble en times blund på sofaen da vi kom hjem.
Blomstringa i hagen er enorm i disse dager. Tror ikke jeg har sett slikt blomsterflor siden vi flyttet hit for 6 år siden. Det kan kansje bli en god eplehøst også. Det summa veldig i trærne i dag.




Håper alle har at en like strålende dag som jeg har hatt.

Mona

1 kommentar:

  1. Flott vær har dere også hatt ser jeg:o) godt å høre du har hatt en fin dag, selv om du har tråkka mange skritt i dag. Ha en fortsatt fin søndagskveld:o)

    SvarSlett