mandag 11. mai 2009

En hektisk helg er over...................

Jeg jobber ikke full stilling så jeg har fri de fleste fredager. Fredagene jeg har fri prøver jeg å bruke på syrommet. Har lenge ønsket å sy "Beauty of a Flower" Carry Bag. Det er ikke bestandig like lett å skjønne mønstrene, men tror jeg har fått det til på et vis. Her har jeg kommet gått i gang. På lommene skal det være hjerte og blomster. Tror det blir bra jeg.



Rakk også en tur til Larvik. Noe stoff ble med hjem denne gangen også. Pakker i posten har det også kommet denne uka.
Fredag 8 mai spilte vi i Kvelde. Der var det minnesmarkering over falne i Hedrum kommune under siste verdenskrig. Det var en kald fornøyelse. Det ser flott ut på bildet, men det blåste veldig.



Lørdag var det ut igjen. Da var det vårmønstring i Larvik. Heldigvis så var det litt varmere og vindstille denne dagen. Alle korps i kommunen var på beina. Dette bildet er fra innmarsjen på torvet. Det deles ut en kulturpris hvert år og det var vi, Lågabrass, som stakk av med denne i år. Vi fikk den for vårt engasjement og spilling på diverse arrangementer i Kvelde og Hvarnes. Prisen var på 5 000,-. Her er det formannen vår som mottar prisen.

Søndag formiddag malte vi badet og på ettermiddagen var vi å feiret 18 årsdag. Da var plutselig denne helgen over. Håper på en ny kreativ uke.




Mona










1 kommentar:

  1. Tusen takk for awarden :o) Jeg skal se om ikke jeg får sendt den videre snart...

    En helg går fort, men det syns jeg jammen uka gjør også, så det gjelder å henge med i svingene! Gleder meg til å se mer av veska. Jeg har fått pakke i posten i dag!

    Hilsen fra Kari Anne

    SvarSlett