tirsdag 26. mai 2009

Godbiter i posten............

Disse to boksene ble mine etter at budrunden var ferdig på QXL på mandag. De er vel egentlig ikke så gamle, men jeg synes de har sjarm alikevel.


I går lå dette og ventet på meg da jeg kom hjem. Det kommer helt fra Australia og er et nydelig teppe. Har vel ikke tenkt å sy hele, men det har så mange små søte stitchery. Det er kjekt å ha.

Dette mønsteret er fra Lappestua. Små nydelige broderier.

Da Elin Synnøve hadde bursdag hadde hun en give away. Gratulerte henne med dagen og fikk dette flotte mønsteret som takk.

Skulle starte quiltingen på skoleteppet mitt på mandag. Syntes teppet ble litt kort så jeg sydde på seks blokker til. Plutselig oppdager jeg en mørk flekk på en av de hvite lappene. Selvfølgelig midt på teppet. Spretter opp og sette inn en ny lapp.

Finner fram fleecen jeg skal bruke. Når den lå for seg selv så den hvit ut, men sammen med quilten ble det helt feil. Fram med et annet fleeceteppe, det hadde selvfølgelig pus ligget i nærheten av. Rett i vaskemaskinen med det.

Har i flere perioder slitt med senebetennelse og nå har den kommet tilbake. Ny tabelettkur er påbegynt, så når det får gått noen dager er jeg vel i gang igjen. Kjedelige greier.


Lappehilsen fra Mona

6 kommentarer:

  1. Hei! Flotte mønster. Og boksene er kjempesøte. God bedring - senebetennelse er leie greier.
    Hilsen fra Anne-Lise

    SvarSlett
  2. Heisann!
    De boksene skjønner jeg at du falt pladask for, de er jo nydelige:o)
    Så kjiipt at du har fått igjen senebetennelsen, sånt kommer alltid når man minst trenger det... og gjerne et par andre ting som går galt samtidig. Jeg håper det ikke tar motet fra deg, men at du får kosa deg litt likevel, med litt lesestoff om ikke annet. ..
    Ønsker deg masse god bedring, du kommer nok sterkt tilbake;o)
    Laila

    SvarSlett
  3. Kjempefine bokser du har "fått". Senebetennelse er ikke til å spøke med. Huffåhuff, håper det går over snart. Du må jo få sydd litt mer.
    Hilsen ¨fruTicosus¨

    SvarSlett
  4. Kjempe fine bokser du har fått deg.Det var mange fine mønster også.
    Ønsker deg god bedring, senebetennelse er ikke godt. :0) (0:

    SvarSlett
  5. Skjønner det nærmer seg ferie for deg - siden du har kjøpt inn så mange fine mønster.

    Husk å ta det litt rolig nå da, så senebetennelsen ikke vedvarer hele sommeren.

    Hilsen fra Kari Anne

    SvarSlett
  6. Hei igjen Mona!
    Jeg ønsker deg en riktig god pinse - og god bedring! Ta vare på deg selv nå!
    En liten utmerkelse til deg - gå inn på siden min: - Jeg fikk en award i dag - og sender den med glede videre til deg! Klem fra meg!

    SvarSlett