torsdag 11. juni 2009

Forberedelser til tur.

Det har blitt lite søm de siste dagene. Mandagen ble brukt til å pakke til jubileumsturen til Tyskland. Kan jo ikke glemme noe heller da, men har sikkert med alt for mye som vanlig.
Flyreisen tar 1 time og 50 minutter så her har jeg funnet fram litt håndsøm til turen. Lenge siden jeg har fått gjort noe på denne nå.

Avdelingen på jobben var på tur til Foldvik Familiepark på tirsdag. Fin aktivitetspark med både dyr og lekeaktiviteter. De har også blomsterutsalg, så noen planter ble med hjem. Her har jeg planta noen nydelige rosa blomster. Jeg har en urne på hver side av terassedøra og det ble kjempebra.
Her står bagasjen klar til å avleveres. Den ble som tidligere nevnt levert på tirsdag og nå er den på vei igjennom Danmark har jeg fått vite. Nå gleder jeg meg veldig til tur.......


Ha en flott helg alle sammen. Jeg skal ta masse bilder. Det er ikke noen lappebutikk der, nærmeste er ca 5 mil unna, men kan jo hende jeg finner noen andre skatter.

Mona
PS. Når jeg kommer hjem er det bare 4 dager til ferie..........

4 kommentarer:

  1. God tur!

    Kan tenke meg dere får det morro :o)


    Hilsen fra Kari Anne

    SvarSlett
  2. hei Mona!God tur!Håper du har eget etui til synala,tråden kan kuttes med tråkutteren på tanntråden.Kan jo hende du vet det?Men det var nyttig info jeg fikk i klubben sist.
    Det var et koselig stichery.
    Hilsen Linda :))

    SvarSlett
  3. God tur! Det var et hyggelig håndarbeid :0)

    Jeg har nå logget meg ut som følger - Grethe- og logget meg inn igjen som Flittige hender.
    Har flyttet til ny nettadresse.
    Kom gjerne innom en tur :0)(0:

    SvarSlett
  4. Aj, aj! Kooos deg Mona! Ja, snart har vi ferie!!! Mange klemmer til deg!

    SvarSlett