tirsdag 30. juni 2009

Sømprosjekt og blomsterflor................

Her er første stitchery til babyteppet ferdig.

I helgen var vi på Flisa. Der var det NM i rallycross. Det var to fra bygda som deltok. Hadde med meg polka-dot girls stitcheryet. Det var for varmt til å være ute i sola, så jeg var for det meste inne i teltet. Kunne også se en del av banen fra depoet så jeg fikk med meg det meste. Deilig å sitte i skyggen ved vifta og stitche og følge med på kjøringa. Det gikk jo superbra også da. Det ble første og andre plass i klasse 1A.


Inne er det deilig og svalt. Vi har varmepumpe og om sommeren kan vi bruke den som air-condition. Den startet vi i går. Deilig og svalt var det når vi skulle legge oss. Peonen som jeg har tatt bilde av måtte vi flytte da vi skulle lage terasse. Det er første gang den blomstrer etter flytting. Det er bare to blomster, men de er nydelige. Håper på flere til neste år.
Kjøpte noen roser i fjor. Vinteren kom før jeg rakk å dekke de til, men alle greide seg. Vet ikke hva den heter. Synd at de ikke står lenge,men ser at det er mange knopper enda.

Kjøpte også en Hurdalsrose. Ikke så veldig mange blomster på denne, men den er jo nydelig da.

Sønnen har bursdag i dag. Lovet å ha med sjokoladekake når vi skal dit i kveld så jeg får vel komme meg avsted til butikken.

Ha en fin dag alle sammen.

Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar