mandag 15. juni 2009

Shopping i Bernkastel-Kues

Det var desverre ingen lappebutikk i Bernkastel, men noe fant jeg jo. Det var ingen lekebutikk der heller så disse tingene til barnebarna fant vi på flyplassen da vi skulle reise hjem. Tror nok de hadde blitt skuffet hvis vi ikke hadde hatt med noe hjem.


To par nye sko ble innkjøpt. Det var egentlig noen andre jeg hadde lyst på, men enten så var de for store eller for små. Prøvde mange, for det var jo mye fint, og til slutt valgte jeg disse to.



Hjertene er bare helt nydelige så de måtte selvfølgelig bli med hjem. De er ca 6 cm både i høyde og bredde. Det røde var det siste de hadde igjen så litt flaks hadde jeg.


Denne skålen skal vi ha på badet som såpekopp. Er egentlig beregnet for brukte teposer for vi fant den i en kaffebutikk. Nydelig med de små blomstene. Tror den kommer til å passe fint på badet.

Og hvis alt går etter planen skal rørleggeren komme i morgen.


Kruset minner meg litt om lappeteknikk og ble også puttet i kofferten.

Det var vel det som ble shoppet der nede, men var innom den lokale stoffbutikken på vei hjem fra jobb i dag.. Fant noen fine stoff der som jeg skal vise dere senere. Da kommer det også noen bilder fra Bernkastel.


Ha det bra så lenge.



Mona




2 kommentarer:

  1. Så masse nusselig du fikk tak i Mona! Likte godt skoene til venstre, jeg da... :-)

    SvarSlett
  2. Ja, noen godbiter har du da funnet :-)

    SvarSlett