onsdag 3. juni 2009

Katta i sekken.......

Her er to bokser kommet i hus. De var vel ikke så store som jeg trodde. Så vel ikke så veldig godt på beskrivelsen da jeg kjøpte disse. Kan vel bruke de til noen småting på syrommet. Knapper kansje.....Størrelsen ser dere her da jeg har lagt fram passet mitt. Det skal jeg bruke i neste uke. Da reiser jeg på jubileumstur med korpset jeg spiller i. Vi skal til Bernkastel i Tyskland. Flere i korpset har vært der før og det skal være en flott plass.

Nå er lukkekanten på skoleteppet sydd på. Bare håndsøm igjen. Det skal jeg kose meg med til helgen.

Mona


2 kommentarer:

  1. Hei!Flott teppe ,kos deg.
    Her blir det også Tysklandstur med korpset.
    Huff,har ikke fått med meg navnet,hm,hm litt flaut.Yngstejenta og min mann drar.
    Ha fine kreative dager.Linda :))

    SvarSlett
  2. Hei!

    Det er jo kjekt med noen små bokser også da :o)

    Jeg tenkte meg nedom til helga og levere lysboksen jeg lånte for leeenge siden... Dagene flyr!!

    Vi snakkes, hilsen Kari Anne

    SvarSlett