onsdag 5. august 2009

Ut på tur....................

I dag har Kari Anne og jeg vært på Lappemakeriet. De nye lokalene var nydelige. Denne quilten falt jeg for. Bare helt topp.

Mange stoffer å velge i......
Nydelige sammensetninger..........

Rosestoffer måtte jo bli med hjem. Bildet ble litt mørkt. Nydelig........



Her er noen flere som også fant veien ned i posen min. Beige/brune, sorte og selvfølgelig litt med roser. Et mønster og et blad fant jeg også. Lunsj ble inntatt på Pannekakehuset. Besøkte også de andre butikkene der og sjokolade ble innkjøpt og litt annet småtteri. Flott tur hadde vi begge to.



I går kveld fikk jeg gjort litt mer på sommerfuglteppe. Nå gjenstår det å applikere og få på lukkekant. Må heller ikke glemme oppheng.


Jeg har lagt til 2 blomster i hvitt. Også fant jeg noen bier i et stoff. Hadde ikke bieknapper for hånden.

Nå får jeg ta en tur ut i garasjen og se hvordan det går med han som maler siste strøk på gjerde-elementene.


Lappehilsen fra Mona


4 kommentarer:

  1. ÅÅååå så mange fine stoffer du har kjøpt - lekkert.
    Ja, er det ikke blitt fint på det nye Lappemakeriet. Nå er det bare å sette igang...
    Lykke til videre med teppet.
    Ha en fin kveld :0)

    SvarSlett
  2. Å, for noen lekre stoffer!

    SvarSlett
  3. Lekre stoffer du fikk med deg hjem. Teppet ditt blir flott!

    SvarSlett