onsdag 22. juli 2009

En ny award.......

Denne har jeg fått av http://www.lindaquilt.blogspot.com/ Slike utmerkelser varmer. Vi skal sende den tilbake og sende den viderer til 11 bloggere.

Jeg sender den tilbake til http://www.lindaquilt.blogspot.com/
Synes det er vanskelig å velge ut 11 andre blogger så jeg gir den tilbake til alle som er innom siden min. Om du legger igjen en kommentar eller om du bare er innom for å titte. Ta dem med deg. Det har du fortjent.
Det har vært stille på håndarbeidsfronten. Vi har flyttet for den eldste søstra mi i 3 hele dager. Kjenner det godt i kroppen kan du si. Mye som skal på plass. Men endelig var vi i mål. Håper på noen rolige dager nå slik at jeg kan få stitcha videre på babyteppet.
Ha en kreativ uke alle sammen.
Mona

2 kommentarer:

  1. Hei vennen! Skjønner du har mye å stå i med, men håper du har det bare bra på alle måter! Jeg storkoser meg på alle måter - og litt av hvert skjer! ;-)
    Gratulerer med nok en award - de strømmer jo på! Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Hei så at du har vært innom bloggen min og det er sååå trivelig !
    Mønstre på klypeposene er fra en venninne og hun hadde det fra et Svensk blad :0))

    SvarSlett