mandag 27. juli 2009

Her er første utkast............

Bakgrunnen er nå ferdig sydd. Skal quilte den før jeg applikerer. Ser at jeg har fått de mørke grå under hverandre flere steder. Vurderte å ta det opp men da ble det flere som måtte flyttes på. Har brukt 5 grå stoff og ingen skulle møtes på skrå eller ligge i samme rad. Det blir nok som det er nå tror jeg.

Har også klipt ut 3 blomster. Tror jeg må ha noen til. Har tenkt litt blomstereng. Lurer også på stilker og noen blader. Har noen noen gode forslag er det bare å si i fra. Hvis jag skal ha stilker har jeg tenkt at det skal gå helt ned til lukkekanten. Kansje 2 blomster til i andre farger. Røde kansje,har ikke lyst til å blande inn alt for mange farger heller. Kansje en gul sommerfugl også.
Lappehilsen fra Mona.

6 kommentarer:

  1. Flotte sommerfugler og blomster!!

    SvarSlett
  2. Jag tycker att den ser ut att bli underbar!Fint med fjärilar och blommor.

    SvarSlett
  3. Dette var flott :0)
    Så nydelige blomster og sommerfugler ..

    SvarSlett
  4. Dette blir fint. Trur du skal halde deg til kvite blomster hvis du skal ha på fleire.

    SvarSlett